باسمه تعالی

چند روز پیش در مقاله‌ای با عنوان «تاریخ شروع عملیات ملی‌گرایان مشخص شد»، درباره عملیاتی که مدتها است درباره آن وعده داده‌اند، مطالبی نوشته بودم.[1] این عملیات قرار بود که با شروع زمستان و بلند شدن روزها، یا به اصطلاح خودشان Dark To Light، و همزمان با تعطیلی ادارات دولتی، شروع شود. اما هنوز خبرهای زیادی از این عملیات در رسانه‌های رسمی پخش نشده است.

واقعیت این است که تا امروز پنج‌شنبه 27 دسامبر، سعی شده که مزاحم تعطیلات کریسمس مردم نشوند؛ در حالی که خبرهای زیادی در خفا رخ داده است.

کسانی هستند که این روزها، با جستجو در سایتهای هوانوردی، وقت زیادی برای پیدا کردن هواپیماهایی که به گوانتانامو میروند، صرف میکنند. بعضی از این هواپیماها از خارج از آمریکا وارد می‌شوند و پس از یک توقف به گوانتانامو میروند. شخصاً تعداد این هواپیماها را دنبال نکردم، چون اخبار دقیق‌تر آن‌ها در روزهای آتی منتشر خواهد شد. آنچه مشخص است، این است که یک سری دستگیری در حال رخ دادن است. بعضی دیگر حسابهای اجتماعی افراد سرشناس جناح چپ را پیگیری میکنند و لیست کسانی که تبریک کریسمس نگفته‌اند را جمع میکنند. اشخاص مشهوری چون کلینتون‌ها ، اوباما، بوش‌ها، Brennan، و خیلی از افراد دیگر چند روزی است که توئیت نفرستاده‌اند و یا عکس قدیمی ارسال کرده‌اند. همین مطلب حداقل نشان از این دارد که سران جناح چپ و بوش‌ها، اگر تابحال دستگیر نشده باشند، شرایط پرتنشی را تجربه میکنند.

اما نکته‌ای که در اینجا قصد دارم درباره آن مطالبی عرض کنم، هوشمندی و برنامه‌ریزی دقیق ملی‌گرایان برای این عملیات است.

قبلاً در پست‌های متعدد درباره QAnon و ابزار اطلاع‌رسانی و هماهنگی آن‌ها به نام Q-Clock، مطالبی نوشته‌ام.[2,3] اگر بر اساس Q-Clock به پستهای Q نگاه کنیم، جزئیات بسیار دقیقی از عملیات اخیر پیدا خواهیم کرد. در اینجا فقط چند نمونه از این موارد را ذکر خواهم کرد. برای درک بهتر مطلب توصیه میکنم عکس Q-Clock را باز نگه دارید و به آن رجوع فرمایید.

روز اول نوامبر ۲۰۱۷ روی دقیقه ۲۴ این ساعت منطبق می‌شود و همین‌طور روز ۲۶ دسامبر ۲۰۱۸ نیز روی همین دقیقه است. بنابراین پیام‌های ارسال شده در روز اول نوامبر سال گذشته میتواند مرتبط با روز ۲۶ دسامبر باشد. در پست شماره 35، که در آن روز منتشر شده، آمده که «رئیس‌جمهور در هواپیمای Air Force One در خارج از آمریکا خواهد بود تا محفوظ بماند. عمده عملیات در واشنگتن DC انجام می‌شود و افراد زیادی از سران هر دو حزب دستگیر میشوند. احتمال عملیات False Flag‌ هم وجود دارد.» در پایان از همه خواسته که دستهای خود را برای دعا به درگاه خدا بلند کنند؛ و این متن را با عبارت 4,10,20 امضا کرده است. معادل عددی ابجد حروف انگلیسی به پیچیدگی عربی نیست و حروف از ۱ تا ۲۶ شماره‌گذاری میشوند. بنابراین اعداد فوق معادل حروف اول اسم Donald J.Trump میشود. یعنی از ۱۴ ماه پیش ترامپ پیام خود، خطاب به ملی‌گرایان را، برای زمان عملیات نوشته و منتشر کرده است. منتها اکثر آنها وقتی به آن شرایط زمانی برسند، متوجه وجود این پیام از مدتها قبل میشوند.

در پست 30، Q دلیل عدم اقامت ترامپ در کاخ سفید را چنین آورده که در روزهای پایانی حکومت اوباما، تمام کاخ سفید را دستگاه‌های شنود کار گذاشته‌اند و با این ساختمان کاری کرده‌اند که دیگر از نظر امنیتی نمیشود سلامت رئیس‌جمهور را در آنجا تضمین کرد.

در پست 25 او میگوید که اولین خبری که از رسانه‌ها خواهید شنید، که نشان از این دارد که عملیات واقعاً در حال انجام است، در روز 11.3 خواهد بود. این روز در‌ واقع روی دقیقه ۲۶ و منطبق با جمعه 28 دسامبر است. Q در پست 15 میگوید که خبری که خواهید شنید این است که Podesta دستگیر، و مدارک اتهام او افشا شده است. در روز ۳۱ دسامبر نیز خبر دستگیری هما عابدین، منشی هیلاری کلینتون، را خواهید شنید. او در همان پست میگوید که دیگر اجازه نخواهند داد که انجمن‌های مخفی و شیطانی بر سرنوشت این ملت حاکم شوند. در پست 22 نیز Q قول میدهد که نهایت سعی خود را خواهند کرد که کار به درگیری و ناآرامی نکشد و جراحی سریع و تمیز انجام شود.

عناصر ملی‌گرای مسیحی در ارتش آمریکا، برنامه تدوین شده خود را از ۱۴ ماه پیش با تمام جزئیات و تاریخ، در اختیار همرزمان خود و عموم مردم گذاشته‌اند. عملیات آن‌ها مثل یک سمفونی بزرگ است که نت‌های موسیقی آن منتشر شده، و در اختیار همه قرار داده‌ شده است، تا در زمان لازم به اجرا درآورند. صرفنظر از اینکه در عمل آیا شرایط طبق برنامه آن‌ها پیش برود یا نه، این برنامه‌ریزی دقیق یک شاهکار طراحی عملیات به حساب می‌آید.

[1] تاریخ شروع عملیات ملی‌گرایان مشخص شد https://shakeri.net/4072

[2] معرفی Q-Clock https://shakeri.net/4055

[3] QAnon https://qmap.pub https://qntmpkts.keybase.pub https://qanon.pub