باسمه تعالی

رسانه‌های وابسته به گلوبالیست‌ها درباره تغییرات انجام شده در کادر رهبری دولت ترامپ، چنین وانمود میکنند که دلیل برکناری مدیران تیم ترامپ چیزی در حد مشاجره و عصبانیت یکی از طرفین است؛ و دیگر هیچ‌کس تمایل به کار با او ندارد. این طرز تحلیل قضایا قطعاً برای مصرف افکار عمومی و سرگرم کردن عوام است. تیم ترامپ هم تا حدی به این شایعات دامن میزنند تا رسانه‌های مخالف خود را سر کار بگذارند. آن‌ها میخواهند حواس جناح چپ را از تمرکز بر نکات استراتژیک منحرف کنند، تا راحت‌تر برنامه خود را پیش ببرند؛ و در پایان واقعیت Fake news بودن رسانه‌های گلوبالیست را به مردم نشان بدهند.

پس واقعیت پشت پرده این تغییرات چیست؟

در مقاله‌های قبلی دراین باره توضیح داده‌ام که لیستی از دهها هزار نفر از اعضای وابسته به انجمن‌های مخفی و گلوبالیست تهیه شده، که باید در آینده خیلی نزدیک دستگیر و محاکمه شوند. محاکمه این افراد در دادگاه‌های عادی عملی نیست و دادگاه‌های نظامی باید رسیدگی به این پرونده‌ها را به عهده بگیرند. از یک سال پیش اخبار مربوط به زمینه سازی برای حضور دادستان‌های غیرنظامی و مردمی برای رسیدگی به این پرونده‌ها را در وبلاگ نوشته‌ام. حجم پرونده‌ها به‌قدری زیاد است که رسیدگی به همه آن‌ها، توسط کادر رسمی موجود، زمان زیادی خواهد برد و استفاده از غیرنظامی‌ها برای این کار ضروری است. بنابراین از سال پیش برنامه‌ریزی سنگینی برای مهره‌چینی افراد بازنشسته، از همه دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی و دولتی و قضایی، انجام شده تا بتوانند کار رسیدگی به این پرونده‌ها را انجام دهند.

از آن جهت که مسئولین فعلی اشراف کافی به سیستم‌های تحت مدیریت خود دارند، بهترین افراد برای رسیدگی سریع به این پرونده‌ها هستند. اما تا زمانی که این افراد شاغل باشند، نمیتوانند در دادگاه نقشی ایفا کنند. بنابراین از هر سازمان مطلع‌ترین نفر استعفا داده تا مرحله بعدی دستگیری و محاکمه دستگیر شدگان را مدیریت کند.

از سیستم قضایی Jeff Sessions مامور این کار شده است و کسی که قرار است دادستان کل بعدی شود، William Barr است. ویلیام بار فردی است که به fixer مشهور است. fixer کسی است که هرکاری را که به او بسپرند، صرفنظر از اینکه چه روشی را انتخاب میکند، حتماً به بهترین نحو به انجام میرساند. این روشها میتواند شامل خودکشی شهود و گم شدن مدارک اتهام و یا پیدا شدن مدارک جدید و امثالهم باشد. او در زمان بوش اول همین منصب را داشت و همه پرونده‌هایی را که میخواستند با موفقیت به نتیجه دلخواه رسانده بود. مهم‌ترین پرونده‌ای که او آن را مدیریت کرد، پرونده مربوط به فروش قطعات نظامی به ایران، در زمان جنگ و دادن پول آن به شورشی‌های نیکاراگوئه، موسوم به Iran–Contra، بود.

از دستگاه اطلاعاتی رئیس NSA بازنشسته شد تا به عنوان یک غیرشاغل بتواند مسئولیت محاکمه اطلاعاتی‌ها را به عهده بگیرد. تعداد افراد دستگیر شده در سیستم نظامی از بقیه بیشتر خواهد بود، بنابراین ژنرال Kelly‌ و ژنرال Mattis مامور این کار شده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور

یکی دیگر از تغییراتی که درآینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود، برکناری و دستگیری Mike Pence معاون رئیس‌جمهور خواهد بود. ظاهراً وابستگی این فرد به فراماسونری برای همه روشن بوده، و مدارکی از شرکت کردن او در مراسم کودک‌آزاری، در زمانی که فرماندار ایندیانا بود، وجود دارد.

زمانی که ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهور شرکت کرد، فرض گلوبالیست‌ها این بود که یکی از خانواده‌های بوش و کلینتون باید برنده انتخابات شود. زمانی که طرفداری مردمی از ترامپ زیاد شد، او دریافت که گلوبالیست‌ها نخواهند گذاشت که او برنده انتخابات شود، مگر اینکه معاون او یکی از خودشان باشد. با معرفی مایک پنس به عنوان معاون، خیال گلوبالیست‌ها راحت شد که هرزمان که ترامپ نخواهد از دستورات آن‌ها تبعیت کند، میتوانند با ترور و یا برکناری او، فرد دلخواهشان را به مسند بنشانند. بنابراین ترامپ با این شگرد توانست مخالفت‌ها با انتخاب خود را کم کرده، راه خود را باز کند.

اما در نهایت این فرد باید حذف شود.

در جریان مراسم ختم بوش پدر، پنج خانواده نامه‌هایی را دریافت کردند که با نگاه کردن به آن شوک‌زده شدند. مراسم طوری طراحی شده بود که زمانی نامه به آن‌ها برسد که بیشترین تمرکز دوربین‌ها روی این افراد است، تا همه ببینند. برای تأثیر روانی بیشتر، این نامه‌ها به همسران این افراد نیز داده شد. اینکه بوش، کلینتون، اوباما و بایدن جنین نامه‌هایی بگیرند، تعجب کسی را برنمی‌انگیزد. اما دریافت کردن چنین نامه‌ای توسط خانواده پنس غیرمنتظره بود. Q ادعا میکند که محتوی نامه چیزی بود که به آنها بفهماند که با آنها مقابله خواهد شد.

در یکی از مصاحبه‌ها پنس با یکی از حضار به روش فراماسون‌ها دست میدهد، و این مطلب بازتاب زیادی در بین مردم داشت.

لینک دانلود کلیپ