باسمه تعالی

جرج هربرت واکر بوش، طولانی‌ترین عمر را دربین تمام روسای جمهور آمریکا داشت و مرگ او اتفاق غیرمنتظره و مهمی حساب نمیشود. طرح نظم نوین جهانی جرج بوش، یا New World Order، خیلی زودتر از خود او دفن شد؛ و به قول شبکه NBC به No World Order تبدیل شد.

اما این مطلب حواشی قابل ذکری دارد.

قبلاً در مقاله‌ای با عنوان «مرور اخبار دنیا در ماه سپتامبر ۲۰۱۸» آورده بودم که دکتر قلب بوش، حدود ۵ ماه پیش، در هنگام دوچرخه سواری با گلوله کشته شده بود و بعداً چنین صحنه‌سازی شد که ضارب هم خودکشی کرده است.[1] لذا از همان زمان بعضی‌ها معتقد بودند که جرج بوش درگذشته و به دلایلی مرگ او را مخفی میکنند. قتل دکتر بوش هم برای مخفی نگه داشتن این امر تا زمان مقتضی بوده است. اینکه بوش پدر با تزریق سم کشته شده و یا به مرگ طبیعی مرده، اصلاً اهمیتی ندارد. اما شایعاتی مبنی بر جلو انداختن مرگ او شنیده میشود.

ظاهراً خانواده بوش نگران این بودند که جرج بوش پدر بخاطر نقشی که در ترور جان اف کندی داشته، دستگیر شود، اعترافاتی داشته باشد و چیزهایی را اقرار کند. اما از طرف دیگر انتشار خبر زود هنگام مرگ او باعث میشد که اعضای مافیای آن‌ها دیگر از خانواده تبعیت و اطاعت نداشته باشند و کنترل مافیا از دست آن‌ها خارج شود.

ترامپ در ماه‌های گذشته متوجه این قضیه شده بود که نمیتواند همزمان با هر دو خانواده بوش و کلینتون درگیر شود. هر کدام از این خانواده‌ها تعدادی سناتور و نماینده کنگره وابسته به خود، و نفوذ فراوان و تیم‌های ترور قوی داشتند. تیم ترامپ نیاز حیاتی به انتصاب قاضی کاوانا در دادگاه عالی (Supreme Court) داشت تا بتواند این دادگاه را از سلطه جناح چپ خارج کند. این انتصاب باید قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای ماه گذشته انجام میشد. در غیر این صورت هر دعوای انتخاباتی را میشد به دادگاه عالی تحت کنترل جناح چپ کشاند و رأی دلخواه را از آن‌ها گرفت. لذا ترامپ راه معامله با خانواده بوش را پیش گرفت.

همان زمان مدارک دست داشتن جرج بوش پسر، رئیس جمهور سابق، و دیک چنی، معاون اول او، در مراسم قربانی انسان در یازده سپتامبر ۲۰۰۱ وجود داشت و ظاهراً آن‌ها را به انتشار این مدارک تهدید کردند، تا حاضر به معامله بشوند. معامله این بود که سناتورها و نمایندگان وابسته به خانواده بوش از ترامپ حمایت کنند تا قاضی کاوانا رأی بیاورد. ترامپ هم به خانواده بوش فرصت دهد تا اموال پدر به فرزندان منتقل شده، بتوانند آن را از آمریکا خارج کنند. به علاوه مدارک دست داشتن جرج بوش پدر در قتل کندی نیز تا سال ۲۰۲۱، یعنی تا شروع دوره دوم ریاست‌جمهوری ترامپ، منتشر نشود.[2]

دلیل اعلام مرگ بوش این بود که فردا، پنجم دسامبر، Huber بازرس ویژه پرونده بنیاد کلینتون، قرار است در کنگره گزارش خود را به نمایندگان ارائه کند. قرار است این گزارش مدارکی را افشا کند که به توسط آن بشود بسیاری از عوامل Deep State‌ و شخص هیلاری کلینتون را دستگیر کرد. خانواده بوش با اعلام مرگ پدر، کاری کردند که ترامپ مجبور به برگزاری مراسم رسمی شود و از فردا به مدت ۳۰ روز پرچمها نیمه افراشته شوند. آن‌ها با این کار حاشیه امنی برای خود درست کردند تا حداقل در این مدت کسی هوس دستگیری و ایجاد مزاحمت برای خانواده را نداشته باشد. دلیل این ادعا پست 2537 QAnon است. او هم به این نکته اشاره کرده که این اعلام مرگ اتفاقی نمیتواند باشد.

از طرف دیگر تیم ترامپ با جدیت در حال تجهیز زندان گوانتانامو هستند تا پذیرای هزاران نفر از افراد رده بالای گلوبالیست باشد.[3] این مطلب را هم QAnon در پست 2523 آورده است.

تعداد Sealed Indictments یا احکام جلب دادگاه، که به دلایل امنیتی تا زمان فرمان دستگیری محرمانه باقی میمانند، در حال حاضر به ۶۶۵۶۸ مورد رسیده است. بخش عمده این احکام مربوط به عوامل Deep State در دستگاه‌های امنیتی و نظامی و دولت هستند؛ و با خارج شدن اسناد از وضعیت محرمانه، قرار است به زودی به اجرا گذاشته شوند.

این روزها عصبانیت و اضطراب را در رسانه‌های جناح چپ به خوبی میتوان حس کرد. لحن آن‌ها بطور روزافزونی تهدیدآمیزتر میشود.

 

[1] Heart doctor to George HW Bush dies in bicycle shooting https://www.theguardian.com/us-news/2018/jul/22/heart-doctor-to-george-hw-bush-dies-in-bicycle-shooting

[2] Trump delays full release of some JFK assassination files until 2021, bowing to national security concerns https://www.washingtonpost.com/news/retropolis/wp/2018/04/26/trump-delays-release-of-some-jfk-files-until-2021-bowing-to-national-security-concerns/

[3] 305th Military Police Company Deploys to Guantanamo Bay http://www.theintelligencer.net/news/top-headlines/2018/12/305th-military-police-company-deploys-to-guantanamo-bay/