باسمه تعالی

چند روز پیش یکی از دوستان می‌گفت که سیر مقاله‌های اخیر خیلی آخرالزمانی شده است. شخصاً خیلی احتیاط میکنم که در بیان اخبار چنین احساسی را القاء نکنم. چون احتمال میدهم پخش بعضی اخبار فقط برای القای چنین حسی در مخاطبین باشد، لذا در انعکاس آن‌ها احتیاط میکنم. اما از بعضی از چنین خبرهایی نمیشود صرفنظر کرد. خبر ذیل یک نمونه از چنین خبرهایی است.

سال‌های زیادی است که یهودیها و مسیحی‌ها منتظر به دنیا آمدن گوساله ماده سرخ‌رنگی هستند که هیچ خللی در پوست او نباشد. به چنین گوساله‌ای Red Heifer میگویند. یکی از نشانه‌های رسیدن زمان ساخت معبد سوم در اورشلیم، پیدا کردن چنین گوساله‌ای است. مدتهای زیادی است که یهودیها دنبال چنین گوساله‌ای میگشتند و پیدا نمیکردند.

اعلام خبر به دنیا آمدن چنین گوساله‌ای، توسط مدیران مؤسسه معبد سوم، به این معنی است که ساخت این معبد خیلی نزدیک است. چون برای افتتاح معبد نیاز دارند که این گوساله را قربانی کنند و اگر زمان زیادی طول بکشد ممکن است پوست گوساله دارای خلل شود و دوباره برای پیدا کردن گوساله دیگر به زحمت بیافتند.

زمان اعلام این خبر نیز قابل دقت است. امروز ۹ سپتامبر اول سال نو عبری است و مراسم Rosh Hashana تا ۱۱ سپتامبر ادامه دارد. اول سال نو قمری دهم یا یازدهم است و یازدهم اول سال نو اتیوپی است که تقویم قدیمی و معتبر مسیحیت بر اساس همین تقویم است. احتمالاً از قدیم شروع سال نوی این تقویم مطابق با تقویم قدیم فراعنه مصر بوده، و به همین دلیل یازدهم سپتامبر برای طرفداران فرعون و نظم نوین جهانی مهم محسوب می‌شود و مراسم قربانی انسان را در چنین روزهایی برگزار میکنند.

Bible prophecy FULFILLED as first ‘red heifer born in 2,000 YEARS' signalling END OF DAYS https://www.dailystar.co.uk/news/weird-news/728262/