باسمه تعالی

‌پنج‌شنبه گذشته شاهد آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و متعاقب آن فروپاشی این ساختمان بودیم. نگرش مردم ایران به مقوله ایمنی در کل در حد مطلوبی نیست و به تبع آنها دستگاههای دولتی و شهرداریها اولویتی برای این مطلب قائل نیستند. همین موضوع باعث شده که هزاران ساختمان در شهرهای بزرگ ایران وجود داشته باشد که هیچ استانداردی در آن رعایت نشده باشد. شخصاً ساختمان‌های زیادی را در تهران دیده‌ام که وقتی وارد آن شده‌ام، امیدی به اینکه تا هنگام خارج شدن از آن هم دوام آورد نداشتم. بنابراین رخداد حادثه و آتش‌سوزی در چنین ساختمان‌هایی چندان دور از انتظار نیست. اما این حادثه‌ای که برای ساختمان پلاسکو رخ داد، از چند جنبه متفاوت بود که نیاز بررسی دقیق‌تر دست‌اندرکاران نظام و هوشیاری بیشتر مردم را یادآوری میکند.

اولین مطلب این است که کسانی که با افکار گروه‌های شیطانی پشت پرده نظم نوین جهانی شیطانی آشنا هستند، از یک ماه گذشته در مورد اینکه در روز ۱۹ ژانویه احتمال یک عملیات قربانی انسان توسط این گروه‌های شیطانی وجود دارد، هشدار داده بودند. در فرهنگ شرقی علم اعداد و یا علمی که آنرا به نام جفر میشناسیم، در‌واقع علم بررسی این است که خالق عالم چگونه از اعداد و ریاضی در مهندسی خلقت استفاده کرده است. اما آنچه در غرب به نام numerology در بین این گروه‌های شیطانی معروف است، بیشتر به این میماند که بخواهند امضای خود را در کارهایی که میکنند به نحوی بجا بگذارند که افراد مطلع توان تشخیص داشته باشند. در علم اعداد غربیها از هیئت قدیم استفاده می‌شود، اما چندان مبنای علمی محکمی ندارد. اولین حکمت استفاده از یک نظم ریاضی در انتخاب زمان و مکان عملیاتی که این گروه‌ها انجام میدهند، این است که افراد همفکر آن‌ها که در جای دیگری در دنیا هستند، بتوانند امضای همفکران خود را تشخیص دهند. دلیل دوم هم این است که با بجا گذاشتن امضای خود دشمنانشان را بترسانند.

در اینجا قصد ندارم در مورد علم اعداد غربیها بحث کنم. اما بطور مختصر روز ۱۹ ژانویه معادل ۱۱۹ است که ارزش اجزاء عددی آن برابر ۹۱۱ است. روز یازدهم سپتامبر که برای قربانی انسان در برج‌های دوقلو مانهاتان انتخاب شد، معادل ۹۱۱ بود. بعضی‌ها احتمال میدادند که این مراسم قربانی انسان در آمریکا و قبل از مراسم تحلیف دونالد ترامپ، و هدف آن بهم ریختن آن کشور باشد. اما در هیچکدام از کشورهای غربی در این روز اتفاقی نیافتاد و تنها موردی که رخ داد، همین آتش سوزی پلاسکو بود.

نکته دیگری که این حادثه را مشکوک میکند این است که ساختمان پلاسکو دارای اسکلت فلزی بود و اسکلت فلزی با آتش گرفتن ساختمان نمیتواند به نحوی ذوب شود که کل ساختمان در یک چشم بهم زدن فروبریزد. در سالهای اخیر آتش‌سوزیهای زیادی در ساختمانهای اسکلت فلزی رخ داده و اطلاعات مربوط به آن‌ها را براحتی می‌شود یافت. به عنوان نمونه ساختمان هتل Mandarin در شهر پکن که حدود ۱۵۰ متر ارتفاع داشت، در سال ۲۰۰۹ آتش میگیرد و آتش در عرض ۲۰ دقیقه به تمام طبقات سرایت میکند و کل ساختمان برای ۳ ساعت میسوزد. اما این حادثه باعث نمیشود که کل ساختمان یکباره فرو ریزد. تیرهای فلزی در اثر گرمای شدید مقاومت خود را از دست میدهند و نرم میشوند. اما نکته این است که معمولاً توزیع گرما در همه جای ساختمان یکنواخت نیست و بنابراین بیشتر محتمل است که روند فروپاشی آرام و تدریجی باشد.

[caption id="attachment_2823" align="aligncenter" width="342"] هتل مندرین پکن[/caption]

در حالی که فروپاشی ساختمان پلاسکو به یکباره رخ داد. از طرفی دیگر شایعاتی در مورد اینکه قبل از فروپاشی صدای انفجار هم شنیده شده، مطرح شد. در هر حال چه فرو ریختن همزمان طبقات مختلف با هم در اثر انفجار باشد و یا از قبل به نحوی دستکاری شده باشد که چنین شود، این اتفاق مشکوک است. به علاوه درست مشابه حادثه یازدهم سپتامبر، حادثه زمانی رخ میدهد که نیروهای امدادی برای کمک در داخل ساختمان قرار داشتند. اگر وضعیت ساختمانها در هر دو حادثه به نحوی بود که احتمال فروپاشی میرفت، تخلیه نیروهای امدادی اولین چیزی بود که میشد انتظار داشت.

این حادثه همه نشانه‌های یک مراسم شیطانی قربانی انسان را داشت.

عاملان این حادثه چه کسانی میتوانند باشند؟

احتمالات زیادی در این باره مطرح شد، از جمله اینکه این حادثه میتواند تروریستی و کار گروه‌هایی مثل داعش باشد. و یا با توجه به اینکه صاحب اصلی ساختمان یک صهیونیست بوده، ممکن است صهیونیستها در این حادثه دست داشته باشند. اما احتمال اصلی این است که این حادثه یک مراسم شیطانی قربانی انسان باشد. اگر چنین احتمالی خیلی برای شما دور از ذهن می‌آید، قبلاً هم در این وبلاگ درباره چنین مواردی نوشته بودم و این لینک فقط یک مورد از آن‌ها است.

مراسم قربانی انسان زمانی انجام می‌شود که گروهی بخواهند با این قربانی سرسپردگی خود را به شیطان اعلام کنند. شخصاً قصد ندارم به شایعات دامن بزنم و با حرفهای نسنجیده زمینه دودستگی و تفرقه را ایجاد کنم. اما جا دارد که بررسی دقیقی انجام شود که آیا چنین چیزی صحت دارد یا نه. مراسم قربانی انسان بی‌هدف و دلیل انجام نمیشود و عامل آن میخواهد پیامی واضح را به همفکران خود در دنیا برساند. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، به این معنی است که گروهی داخل حکومت که قصد پیوستن به نظم نوین جهانی شیطانی و تعظیم در برابر کدخدای آن را دارند، با این قربانی انسان عزم خود را در برداشتن موانع پیش رو و پیوستن کامل به این نظم نوین را به بقیه همفکران خود در دنیا اعلان کرده‌اند.

اینکه این فرضیات تا چه حد صحیح باشند را خدا میداند. اما نکته حساسیت برانگیز این است که متعاقب این اتفاق رویکرد رقبای جهانی ایران تغییر کرده است. به عنوان نمونه دو روز بعد از این حادثه نتانیاهو در پیامی خطاب به مردم ایران آن‌ها را به شورش در مقابل نظام تشویق میکند. نتانیاهو کسی است که در زمان انفجارهای لندن در تاریخ ۲۰۰۵/۷/۷ که معادل ۷۷۷ است، در آنجا حضور داشته است. حتی گزارش شده که او در داخل ساختمان صهیونیستها که یکی از اتوبوسها در نزدیکی آن منفجر شده، حضور داشته و حتی مدیریت این مراسم قربانی انسان را به او نسبت داده‌اند. در همان زمان وزیر اطلاعات ایران هم آن حوادث را کار صهیونیستها دانست که با فشار دولت انگلیس مجبور شد که اعلام کند که در این مورد نظری نمیدهد.

شاید تصور شود که دلیل این حرکت نتانیاهو، تحلیف ترامپ در روز قبل از آن، یعنی ۲۰ ژانویه، بوده است. ترامپ در اولین سخنرانی خود به عنوان رئیس‌جمهور، هدف خود را حذف اسلام رادیکال از کل زمین اعلام میکند. اما وقتی سخنان و کتابهای تیم او را بررسی کنیم، درمی‌یابیم که منظور آنها از اسلام رادیکال ایران است.  بنابراین احتمال این وجود دارد که به همین دلیل نتانیاهو زمان را برای رویکرد تهاجمی نسبت به ایران مناسب دیده باشد. اما واقعیت این است که ترامپ فقط یک کاسب ناموفق و در معرض ورشکستگی بوده و هنوز معلوم نیست که در صحنه عمل چقدر بتواند نقشی کاریزماتیک بازی کند. هیچ سیاستمدار عاقلی در این مرحله نمیتواند صرفا به خاطر روی کار آمدن ترامپ مواضع خود را تغییر دهد.

بنابراین وقتی متعاقب حادثه فروریختن پلاسکو شاهد حرکت تهاجمی نتانیاهو هستیم، باید نگران این بود که عوامل نظم نوین شیطانی در حدی در داخل نظام نفوذ کرده‌ و قدرت گرفته‌اند که خود را برای یک‌سره کردن کار و قبضه قدرت آماده میکنند. احتمالا نتانیاهو هم به همین دلیل فرصت را غنیمت یافته است. یکی از احتمالات پیش رو این است که دشمنان ایران بخواهند با باز کردن جبهه های درگیری خارجی، تمرکز نظام را از داخل به خارج بکشانند تا دست عوامل داخلی در اجرای نقشه هایشان بازتر شود.