باسمه تعالی

روز به روز اخباری که میشنوم بیشتر رنگ و بوی آخرالزمان و قیام امام مهدی را به خود میگیرد. هر چند هنوز چند شرط هست که باید رخ بدهد تا از نزدیک بودن قیام بشود اطمینان حاصل کرد. اما نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که اگر قیام امام مهدی نزدیک نباشد، بعید است که در دوره دیگری چنین قیامی موضوعیتی داشته باشد، چون چیزی از اسلام باقی نخواهد ماند که قیام او بخواهد آنرا تجدید و احیا کند. سردمداران شیطانی نظم نوین جهانی به چیزی کمتر از محو آثار اسلامی و از بین بردن جمعیت انسانی مسلمین و پتانسیل خیزش مجدد آنها در آینده رضایت نخواهند داد و در این باره در نوشته های قبلی بیشتر توضیح داده ام.

سید حسن نصرالله تا کنون سعی داشت خود را به عنوان یک رهبر عربی که از منافع کل اعراب و همه مسلمین و همچنین ملت لبنان دفاع میکند، معرفی کند، بنابراین از معرفی خود به عنوان یک شیعه ابا داشت. علی الخصوص در حوادث چند سال اخیر که وهابی ها و تکفیری ها دشمنی و کینه خود را با شیعه اهل بیت آشکارتر کرده اند و قلع و قمع آنها را اولویت اول خود میدانند. اما خیزش تکفیری ها برای شکست متحدین ایران و در نهایت ایجاد زمینه برای حمله نهایی آنها و غرب به ایران باعث شده که شیعیانی مانند سید حسن نصر الله دیگر احتیاط را کنار بگذارند و تمام قد از شیعه دفاع کنند. درباره میزان دشمنی تکفیری ها با شیعه حرف بسیار است و موارد بمب گذاری های انتحاری آنها در مساجد و تکایا را هر روز شاهد هستیم و به عنوان نمونه قسمتی از یک گزارش را که چندی پیش خوانده ام، ذکر میکنم:

اما پس از اینکه سلاح‌ها و تجهیزات آنها را مصادره کردیم، به چند کتابچه و متون فرقه ای آنها دست یافتيم که دست نوشته هایی نیز در میان آنها وجود داشت. دست نوشته هایی که در تمام آنها یک موضوع مشترک وجود داشت؛ اينکه باید در شام، مجسمه بزرگی از یزید بن معاوية بن أبي سفيان درست شود که سر حسین بن علي [عليهما السلام] را در دست دارد و در آن زمان است که معاویه جديد به عنوان خليفه "امارت اسلامي شام" خروج خواهد کرد تا حکومت فراگير خود را در روی زمین برپا کند.

صرفنظر از اینکه این مطلب چقدر صحیح باشد، اینگونه مطالب باعث شده که شیعیان به این جمع بندی برسند که حرکت تکفیری ها همان جریانی است که در نهایت سفیانی رهبری آن را در دست خواهد گرفت. چند روز پیش یکی از سرودهای تبلیغاتی حزب الله لبنان را شنیدم که در آن چنین میگفت که حال که سفیانی برای انتقام آمده ما پیروان علی نیز با او خواهیم جنگید. این کلیپ را میتوانید در ذیل ملاحظه بفرمایید.

شخصا از اینکه شیعیان بطور علنی در برابر تکفیری ها به رجزخوانی بپردازند و به آنها اعلان جنگ بدهند، خوشحال نیستم. دلیل آن هم این است که اسلام دشمنانی دارد که در کنار گود نشسته اند و نقشه های متعددی برای تخلیه انرژی مسلمین و ضربه زدن به آنها دارند تا در زمان مناسب با تمام قوا وارد شده و کار اسلام و مسلمین را یکسره کنند. بنابراین به صلاح نیست که مسلمین به دست خود زمینه جنگ داخلی بین مذاهب مختلف اسلامی را فراهم کنند و تا حد امکان باید در این کار صبر و حوصله به خرج داد. حتی در مقابله با یهود باید این مطلب را در نظر داشت که دشمن اصلی همان صلیبی هایی هستند که بیش از هزار سال با مسلمین جنگیده اند و در پی آن هستند که شرایط را به نحوی پیش برند که نابودی یهودی ها و مسلمین را تضمین کند.

مورد جالب دیگر مطلبی بود که در برنامه تعبیر خواب عبدالرحمن عنزی که در یکی از شبکه های سعودی پخش میشود، اتفاق افتاد. در این برنامه مردم تماس گرفته و خواب خود را تعریف میکنند و ایشان آن را تعبیر میکند. در جلسه هفته گذشته خانمی به نام ام ساره تماس گرفت و خواب خود را چنین تعریف کرد که در خواب خود چنین دیده که خورشیدی برآمد و نور او همه جا را فرا گرفت و از پشت سر او دو ماه درآمدند که نام ماه اول عبدالقادر و نام ماه دوم عبدالباسط بود. معبر چنین تعبیر کرد که به زودی اتفاقی در جهان اسلام می افتد که اسلام و مسلمین را عزیز خواهد کرد. بیننده بعدی پرسید که آیا این خورشید همان مهدی منتظر است و معبر حجازی از پاسخ طفره رفت و گفت فقط میگویم که رهبری که خواهد آمد همه جهان اسلام را تحت تاثیر خواهد داشت و این اتفاق به زودی خواهد افتاد و دور نخواهد بود. کلیپ آن را نیز میتوانید در ذیل مشاهده بفرمایید.